London City- 5
DATUM: 2013-07-30 | TID: 00:47:22 | KATEGORI: Allmänt

Harrys perspektiv

Jag vaknade av att min mobil vibrerade bredvid mig. Mitt huvud värkte. Vad hände igår egentligen? Jag kollade trött på klockan bredvid mig på sängbordet, 09.36. Jag suckade högt samtidigt som jag tog upp mobilen för att se vem det var som sms:at och väckt mig såhär tidigt dagen efter en fest. 
 
From: Amanda
"Hey you, I know you're hangover but I just wanted to tell you that Liam picked me up so i'm going to eat breakfast with him and Madison, xoxo"

Madison, jag fick ont i magen när jag läste hennes namn på skärmen. Suddiga minnen av gårkvällen/natten trängde sig in i mitt huvud och jag försökte minnas allt så bra som möjligt. Jag vet vad alkoholen gör med mig. Jag blir inte en kille man vill umgås med då direkt. Efter min flickvän Rachel gick bort så söp jag för att försöka dämpa sorgen, jag gick in i depression, och varje gång jag dricker så blir jag sådan. Killarna har hjälpt mig genom det mesta. 
 
Madison. Saker började klarna för mig. Jag mindes vad jag gjort på festen. Inte in i minsta detalj, men de delarna som jag var tvungen att veta. Vad hade jag ställt till med? 
Jag satte mig hastigt i sängen och började stressa på mig kläderna. Jag var tvungen att prata med Madison. Jag anade att dem skulle åka hem till Liam efter frukosten så jag tog mina bilnycklar från hallbänken och åkte hem till Liam.
 
När jag suttit utanför Liam i cirka en kvart så såg jag Liams bil köra upp på hans uppfart. När jag såg Madison så kände jag en klump bildas i magen. 
- Hey man, why are you here? sa Liam glatt som verkade ovetande om allt.
- I don't know, I was bored haha, sa jag och slängde en blick mot Madison. Jag såg rädsla i hennes ögon. 
 
Liam och Amanda var snabba in och sedan Madison. Men precis innan hon gick in så tog jag med henne bakom ett plank utanför Liams dörr. Då såg varken Liam och Amanda eller paparazzisasarna utanför Liams grind oss. 
Hon flämtade hjälplöst av rädsla. 
- Shh, I'm not going to hurt you.. I just.. Wanted you to know how sorry I am..
Hon samlade mod till sig för att säga något.
- Why? Why did you do it? fick hon fram.
Jag drog hela historien om Rachel och min depression. Precis när jag pratat färdigt så gick hon försiktigt fram till mig och tog mig tätt intill sig själv. Jag visste att det inte var paparazziz eller press hon gjorde det. Ingen kunde ändå se oss. Hon la sina armar och utan förvarning vilade hennes mjuka fina läppar mot mina. I början så var jag chockad. Men efter ett tag släppte det och jag kysste henne tillbaka. Jag la försiktigt mina händer runt hennes höfter och tog henne så tätt intill mig jag kunde. Hon avbröt kyssen. 
- I'm afraid to fall in love again, I don't want to.. I'm afraid of loose the person I love, sa hon och kollade mjukt in med sina fina bruna ögon i mina. 
- I'll be here, as long as you want me here, sa jag försiktigt och höll henne nära mig. Henne ögon vattnades. 
 
Jag var också rädd över att förlora personen jag älskar. Så jag förstod henne. Men jag började samtidigt få starka känslor för Madison. Återigen kysste jag hennes fina läppar och hon besvarade kyssen. Jag höll henne nära för att ingen skulle få komma åt henne. Hon var så ömtålig. Jag ville inte att något eller någon skulle kunna skada henne.
- We should go inside, sa hon mjukt. Jag nickade instämmande. Jag tog henne runt höften och vi gick in så till Liam. 
Liam och Amanda märkte knappt att vi var borta. Dem var så inne i en film. Jag var fortfarande väldigt trött med tanke på vilken tid jag vaknade. 
- I think i have to go home and sleep, sa jag till Madison medans jag gäspade. Jag kunde se att hon blev besvkien. 
- You can take my bed? sa hon bedjande. Det var snart lunch så varför inte sova här en timme sen köpa nån snabbmat liksom. 
- Okey, sa jag och log mot henne. När jag gick uppför trappen så såg jag hur hon tvekade på ifall hon fick följa med eller inte.
- Are you coming? sa jag och skrattade.
Hon sken upp och kom till mig. Jag tog henne i handen och vi gick upp till hennes rum.
 
Hon lade sig på en sida av den breda sängen och jag på den andra. Det var ett stort mellanrum mellan oss. Det blev lite pinsam tystnad. Jag flyttade närmre henne och hon la sitt huvud på mitt bröst. Jag pussade henne lite lätt på huvudet. Hon vände på sig och la sig över mig och kysste mig. Kyssen blev intensivare och jag tog mina händer på hennes rumpa och tröck henne mot mig. Jag kände hur min kuk började växa under henne. Hon la sig bredvid mig och tog försiktigt sin hand under mina kalsonger och började dra snabbare och snabbare. Jag stönade till och la henne på mig igen jag slet av mig tröjan och hon tog av sin. Mina byxor var redan avdragna och jag hade bara kalsonger. Snabbt tog hon av sig sina byxor och låg på mig i bara under kläder. Jag tog av henne trosorna med en hand och mina kalsonger med en. Precis när jag kommit in i henne och vi börjat röra oss snabbare så hörde vi steg upp för trappan. Vi la oss långt ifrån varandra med ett varsitt täcke på oss.
 
 
 
så jag skrev detta på mobilen. Sori om de blev kort. 4+ för nästa?? Puss

? SKRIVET AV Anonym

Riktigt bra!! Mer!!

DATUM: 2013-07-30 | TID: 10:54:20
BLOGG/HEMSIDA: http://elliedahlerus.blogg.se
? SKRIVET AV sara

Så himla bra meeeer!!:):):):)

DATUM: 2013-07-30 | TID: 19:30:22
? SKRIVET AV linnea

sjukt bra meeer!!

DATUM: 2013-07-30 | TID: 21:32:41
? SKRIVET AV Harry

jättebra!

DATUM: 2013-07-30 | TID: 21:54:28
? SKRIVET AV Anonym

Jättebra meer:);)

DATUM: 2013-07-31 | TID: 20:16:01
? SKRIVET AV Anonym

När kommer nästa jag längtar:):):)

DATUM: 2013-09-02 | TID: 20:30:37



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?